Monday, March 2, 2009

y-da + selendang = OMG!

ermm..
cmne nk start eh...
cmni.... dulu aku lah antara org yg selalu ckp
selendang xbest la, xcantik la nk pakai, xseswai la..
& aku la plg xreti nk pakai.. hehehe...

tp sejak akhir2 nie mcm best plak pakai..
2 hari lepas la, aku try pakai selendang den tgk cam seswai
plak nk pakai g wedding...
its like cantik gak aku pakai selendang nie.... muahahaha!
so, ak pakai la g wedding tu...
amek gmbr, pose sne sni... bla..bla...bla..

nk di jadi'n cite..
balik jer dari umh sewa, houzmate aku tgk la gmbr2
aku g wedding tu...
dier mmg excited sket bab2 kawen nih... hahaha!
(sory adib..)
den dier ckp; "ok gak ko pki selendang, seswai gak dgn ko"
sbnrnyer dier nk ckp, "cantik ko pakai selendang nie"
tp xpe, aku paham isi t'sirat nyer... wahahahahaha!
so, da conclusion is aku bole pki selendang dgn confident aftadis..
~ngeeee.... ;P

2 comments: